Syfte..

Vad ska jag skylla på den här gången då?! Hmm...
Nu vet jag! Jag har så tråkig blogg...den är ju en sån där vanlig som man hade i början när man inte vet hur man designar en ny... Nej jag vet inte hur man gör! Men om jag visste eller fick hjälp av någon vänlig själ så skulle jag antagligen lägga manken till och skriva lite om mitt så intressanta liv ;)

Sen det där med att ha ett syfte med sin blogg..Har man ett syfte så blir det ju klart roligare att läsa. Eller?! Då ska vi se...mat? Nja inte så stort intresse så jag skulle kunna  skriva en  blogg om det.. Mode? Har för tillfället inte råd att engagera mig i det.. Politik?...................
Nybliven mamma eller graviditet? Inte än.
Nej jag får fundera på detta med syftet.

Kanske kort och gott Livet som Cajsa...haha! Noll läsare.

Men nu ska jag plugga med Iiiida så ha en bra dag! På återseende :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vadå noll läsare med "Livet som Cajsa"-syftet?!?!?!?!? Jag läste alltid när du skrev, din &"¤/)(/¤)(", nej nu var jag inte snäll :) Men jag menar, vad har jag för syfte med min blogg? Ehhh... ekar tomt. Sååååatte. Det är roligt att ha nåt att läsa iallafall :D (menar inte min egen blogg dååå, utan din om du börjar skriva lite igen :P så oenergi-ig just nu, you knowowowowow. kan inte formuleeera mig) :D

2011-11-01 @ 13:11:07
URL: http://idawiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0